Модельный ряд ЗАЗ

Отзыв о ЗАЗ 1103 Славута 2010 года


ЗАЗ Славута  2010
Автомобиль: ЗАЗ Славута 2010 г.в., лифтбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 25000 км, двигатель - 1.3 бензин
Автор: Слава (Украина, Чернобай)   31.01.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Машинку купляв у салоні, після передпродажної підготовки відразу все перевірив сам, на диво все було нормально, від гарантії відмовився відразу оскільки руки правильно заточені а машина як конструктор до сміху проста. За три роки експлуатації значних поломок не помітив, а якщо і траплялися не великі то з моєї вини і все виправлялося на місці і підручними засобами. Як казав машина дуже проста, все розбирається і складається без проблем і спецінструментів, я якось навіть бензонасос повністю розбирав щоб почистити і склав з таким же успіхом. Славута це засіб пересування перш за все, звичайно після москвича вона як мерседес, а так трохи шумоізоляції і місця взимку, якщо у курточках сидіти, не вистачає, хоча при доволі потужній пічці дого всидіти вам не вдасться, да вона шумна, да корява, зате через 5 хв уже топить на всю. Прохідність машини для легковика просто вражає я на зиму піднімаю задок і зпереду ставлю вищі покришки 165\70 і їде набагато краще ніж батькова десятка, якось горнув сніг по самий капот 300 метрів, свіжий звичайно:). Про об"єм багажника можна складати легенди, холодильник норд 165 см влазить без проблем при закритій ляді, а якщо не закривати то я возив доски 4.5 метра. Витрату палива заміряв спеціально по технології: літом по трасі при швидкості 90 км\г 4.5 літри в місті 6 взимку по сніжній каші коли увімкнути все що можна, підігрівач стікла, пічка, світло то до 9 доходить по місту. Динаміка до 100 вражає після вже як утюх, розгін заміряв, із 16 сек. поставлених заводом мені вдавалося без напрягу за 14 сек. розігнатися до 100, це при тому що збоку сидів пасажир що тримав секундомір, бензин був 92 і мети ставити рекорди не було. Змагався із ваз 2106 через 400 метрів я його вже не міг роздивитися у дзеркалі заднього виду це при тому що пацан ліхач а я не намагаюся випробовувати долю.

Плюсы автомобиля: Надійність, простота і дешевизна обслуговування, об"ємний багажник, витрата палива, динаміка до 100 км.

Минусы автомобиля: Мало місця пасажирам, стійкість на трасі після 100.

Совет покупателю: Ідеальна для першого автомобіля, як робоча машина оскільки великий багажник.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

vya4ek  

ну просто пуля! :D

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

ну на пулю слабовата але стріла в самий раз, тільки якщо самому їхать

+1ОТВЕТИТЬ  
Оникс  

А где ж это славута едет краще чем десятка? Не смеши. У десятки до 100 разгон за 12 а у тебя за 14. Та и после 100 десятку ветром не телепает на трассе как славуту. И по снегу ваз едет лучше на нормальной резине и клиренс больше.

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Відповідаю: по перше чи пробував ти ці дві машини по бездоріжжю? я не відносюся до тих хто прочитавши 100 відгуків про машину береться за неї доказувати чи аналізувати їх ходові якості, якщо я про щось пишу значить я це перевіряв в силу своє допитливості і бажанню не бути тупим користувачем бренду. Мої аргументи 1. Менша вага не так грузне, 2. вужчі колеса по снігу краще йдуть за ширші, чого не скажеш про пісок на цьому я колись лоханувся, 3. двигун у славути краще працює на низах а це дуже важливо при офроуді, чого не скажеш про вазовський мотор який любить обороти і частенько сам зариває машину. 4. передні і задні звіси менші це покращує геометричну прохідність 5. у стандартних моделях кліренс одинаковий але ж у мене вища за рахунок покришок і проставок під задні амортизатори, розмір перевіряв банальною рулеткою 2 см різниця у пользу заза . А ще у ваза слабке місце піддон що е мало чи ненайнижчою точкою і найбільше старадає від необережного офроуду, защита зменшує кліренс майже на 2 см. А взагаліто в мене у користувані були всі моделі лади від 8 до 10, живучи на новостройках де дорога буває в рідких випадках можу сказати що прохідність вісімок краща за задньоприводних родичів але з придбанням славути кількість походів по трактор зменшилась у рази а так то на трасі всі вази вище 8 моделі безумовно кращі але ж і ціна як мінімум на 20 тис більша. тож коли став вибір купівлі навчений б/у вазами вирішив взяти слабше але нове.

+2ОТВЕТИТЬ  
Оникс  

Я не знаю на какой ты десятке ездил, но на десятках если поставить проставки (а все так и делают) она выше славуты. Потом на десятке первая передача очень короткая и на бездорожье зарыться практически нереально! У меня машина только по рыбалкам и ездит поэтому я знаю о чём говорю. А чтобы меньше ходить за тракторами дружите с головой и реально оценивайте возможности машины и свои. С дуру можно и ниву на брюхо посадить

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Оникс  

А в общем я со всем согласен. Славута у двоюродного брата так что поездил немного на ней

+2ОТВЕТИТЬ  
igordem  

9л по городу еще поверю. по трассе 5-свистишь 7-7.5. С остальным в целом соглашусь.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

якщо під час їзди уявити що між ногою і педаллю газу лежить сире яйце, то машина і не так може здивувати, звичайно захвату це у отчуючих водіїв не викличе

+1ОТВЕТИТЬ  
Aliklistopad  

Скажите а пальцы не торохтят на на инжекторном двигателе у меня на карбе просто клокотали от второго бензы и приходилось только 5-й лить?!

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ЗАЗ 1103 Славута: В бой идут одни старики
В бой идут одни старики

Жизнь требует от человека все более бережного отношения к среде обитания – природа не выдерживает натиска цивилизации. Есть ли еще шанс на выживание у нашей техники – той, что создана не одно десятилетие назад? Мы решили взглянуть, как изменились старые знакомые – «Таврия» и «Жигули», когда их оснастили распределенным впрыском топлива.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ЗАЗ

ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 1.500$ 2013 60.000 км
ЗАЗ Forza 2012 ЗАЗ Forza 1.500$ 2012 70.000 км
ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 2.000$ 2013 50.000 км
смотреть все
объявления